zaterdag 17 september 2011

LOTD: Nude!

Na een nude nail of the day, besloot ik ook een look of the day te maken met nude kleurtjes.
Het palette dat ik daarvoor gebruikte was het ‘I dream of Nevis’ palette uit de carribean collectie van NYX.





Onder mijn wenkbrauw heb ik gekozen voor de lichtste kleur, die ookwel de dupe van MAC Shroom genoemd word. Ik vind het een hele mooie highlighter voor onder mijn wenkbrauw.

De middelste kleur gebruikte ik op mijn bewegend ooglid, een soort taupe bruinige kleur met shimmer.
In de crease heb ik de donkerste kleur uit het palette gebruikt. Om dit uit te blenden gebruikte ik de tweede kleur van rechts, om het heel subtiel te maken.




Uiteindelijk besloot ik ook mijn haar eens iets anders te doen vandaag, want ik wilde graag een middenscheiding uitproberen. De rest van mijn haar krulde ik met een stijltang. Ja echt, met een stijltang!

Dit is het uiteindelijke resultaat geworden. Ik ben er superblij mee en heb  veel complimentjes gekregen die dag!

Veel liefs,Esther

1 opmerking:

  1. Ook een mooi palette!
    Jouw site is niet goed voor mn portomonnee..

    Loveyouhoney!
    (L) Laar

    BeantwoordenVerwijderen