dinsdag 27 september 2011

NOTD: Dripping nails!

Ik heb pas nieuwe lakjes gekocht van DA.
Ik bezit geen andere DA lakjes en toen ik deze tegenkwam was ik helemaal verkocht!


Helaas hebben de lakjes van DA geen leuke namen, dus dit zijn nr:
106 --> links, de paarsblauwe
108 --> rechts de groenblauwe


Wauw! De kleuren zijn echt supermooi! In 2 laagjes dekken ze volledig en de droogtijd is redelijk snel. Ik heb ze goed vast kunnen leggen met mijn camera, dus de kleuren komen goed overeen.
Maar..... op de foto heb ik mijn handen om en om gelakt, dit deed ik met een specale reden.
Ik ga er dripping nails van maken!
Ik zocht een leuk contrasterend kleurtje uit en dit is het resultaat:



Ik ben (wederom) superblij met het resultaat! Het is voor een eerste keer erg goed gelukt en ik ben er
heel blij mee! Zo heb je ondanks verschillende kleuren op je nagels toch een samenhangend effect.
Dit is zeker iets wat ik vaker ga doen op mn nagels, en ik kan me al helemaal indenken dat dit onwijs cute staat met pastelkleurige nagellak.

De producten die ik gebruikt heb:
- Herome Natural Nail Whitener basecoat
- DA kleurnr 106
- DA kleurnr 108
- H&M Hello Kitty roze lak
- INM Out The Door topcoat

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achter zouden laten.

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten