donderdag 29 september 2011

Trind Perfect System

Eindelijk heb ik hem gevonden, de Nail Balsam van Trind!
Al tijden was ik op zoek naar een product dat helpt tegen broze en droge nagels.


Overal waar ik op internet zocht werden de producten van Trind geadviseerd.
Na enig speurwerk kwam ik erachter dat de Nail Balsam geschikt voor mij zou zijn.
Maar dan moest ik hem eerst nog zien te vinden!

En ik vond hem, vandaag, gewoon bij de Etos! Joehoee!

Het werkt als volgt:
Breng het product dagelijks aan op de nagels.
Laat het 2 minuten inwerken en masseer de rest in in je nagels en nagelriemen.

Simpel dus!
Dit product is vetvrij en laat dus geen vette laag achter, waardoor je er naderhand gewoon met nagellak overheen kan.

Ik ga nog een vervolgartikel schrijven als ik dit product een tijd gebruikt heb.

De Trind Nail Balsam is te koop bij Etos en kost €13,95.
Er zijn bij Etos ook andere producten te koop van Trind.

Hebben jullie wel eens producten van Trind gebruikt?

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten