zaterdag 1 oktober 2011

LOTD: Roze, grijs, zwart

Vandaag weer een LOTD, dus een complete look.
Vanwege het mooie weer is het een van de laatste keren dit jaar dat ik mijn maxidresses aan kan.

Vandaag koos ik voor een zwarte, maar omdat ik mijn nagels al roze  een had gelakt en ik een roze Pink Ribbon armbandje om heb, vond ik het leuk om er een roze look bij te maken.
Voor deze look heb ik mijn Sleek Storm Palette gebruikt.



De lichtroze kleur uit het palette bracht ik aan op mijn bewegend ooglid. Een highlighter met shimmer bracht ik aan onder mijn wenkbrauw.
In de crease koos ik voor de grijze kleur uit het Storm palette, deze heeft ook een mooie shimmer.
(is het al duidelijk dat ik houd van shimmery oogschaduw?)




Om toch een smokey effect aan deze look te geven bracht ik een beetje zwart aan in de buitenste ooghoek en onder mijn oog. De zwarte kleur is van Golden Rose.
Ik koos voor een koele blushkleur, een lichtroze.
Verder bracht ik een transparante verzorgende gloss aan op mijn lippen.



 Ik vind het resultaat heel leuk!
Normaal blijf ik meer in de nude en bruintinten maar eigenlijk vind ik dit ook wel heel mooi staan.

 De producten die ik voor deze look gebruikt heb:
- Catrice Photofinish foundation in '010 Sand Beige'
- Maybelline Dream Matt Powder in '03 Golden Beige'
- Hema Terra Bronzer (uit de Jip en Janneke collectie)
- L.A.Colors blush in de kleur Harmony
- Essence I Love Stage oogschaduwbasis (ben ik aan het testen voor jullie!)
- Essence wenkbrauwpotloodpotlood in de kleur '03 light brown'
- Essence las hand brow gel mascara
- Sleek Storm Palette
- Golden Rose de zwarte oogschaduwkleur
- Golden Rose oogpotlood met smudger
- Catrice gel eyeliner in de kleur Black Jack with Jack Black.
- Rimmel Glam Eyes mascara (ben ik ook aan het testen!)
- Rituals Eve’s Kiss verzorgende lipgloss

 Laat even een reactie achter wat je ervan vindt!

Een extra surprise for today! Ik ga straks mijn allereerste filmpje oploaden!
Hou de site in de gaten!

Veel liefs,
Esther

1 opmerking: