donderdag 24 november 2011

Mini shoplog H&M Cosmetica

Vandaag een mini shoplog met wat cosmetica producten die ik kocht bij H&M in Apeldoorn.
Ik wist niet dat ze in Apeldoorn een cosmetica afdeling hadden, dus dat was een leuke verrassing!

Ik kocht 2 producten uit de (volgensmij...) nieuwe kerstcollectie Mickey en Minnie en 1 product dat al een tijdje in de winkels licht.

Als eerste het palette dat al een tijdje te koop is. op internet had ik hem al gezien en vond ik het een heel mooi palette, alleen de pigmentatie van deze palettes is vaak niet zo goed!
Gelukkig stond er in Apeldoorn een proefpalette die ik dus mooi even kon swatchen en de kleuren hadden een supergoede pigmentatie! Meenemen dus.....




Het palette heet C'est Chiq en bevat 4 oogschaduws. De kleuren zijn lichtbruin/camel, lichtroze (een supermooie highlighter!) een donkerbruine kleur en donkergrijs.
Ik kan niet wachten om hier een mooie look mee te maken!
Het palette koste €4,95

Dan 2 producten uit de kerstcollectie, die overigens heel erg groot en mooi was. Alleen sommige geuren vond ik te overheersend dus ik kocht van deze lijn geen showergel, bodybutter of bodylotion.
Wat ik wel kocht...


Dit is een supercute setje met 2 lippenbalsems, en kijk hoe LIEF die voorkant met de kussende Mickey en Minnie, echt zo adorable! :D
De geuren van de lippenbalsems zijn kersen (Berry Love) en Vanille (Vanilla Kiss)
Dit setje met 2 lippenbalsems koste €2.95



Als laatst een lakje van de kerstcollectie, Kiss Goodnight die ook het superleuke voorkantje van Mickey en Minnie bevat.
Het is een soort antracietgrijze kleur die ook zwart bevat met veel zilveren en blauwe glitters, ik ben benieuwd!
Deze nagellak koste €1.95

Echt superleuke dingen heb ik gescoord, ik ben er heel blij mee!

Hebben jullie toevallig ook een van deze producten?

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten