zondag 13 november 2011

NOTD: Vampire's Love; Gold old Buffy

De limited edition die jullie wellicht niet is ontgaan is de Vampire's Love LE van Essence.
Toen ik zag wat deze lijn inhield en de producten zag wist ik niet goed wat ik wel en niet van deze LE zou gaan kopen.

Uiteindelijk heb ik heel selectief gekozen voor 1 lakje, die jullie vandaag zien, namelijk Gold Old Buffy.

Allereerst wil ik zeggen dat ik het lakje er erg mooi uit vindt zien!
Ik heb gek op nude/bruin/bronzen lakjes en ik vond dit toch onder deze categorie vallen, alleen dan net wat gewaagder.
Deze lak is donkerder (zwart/donkerbruin op de nagel) met goud/bronzen/groenachtige glitters die door de hele lak zitten.

Wat is dit een mooie kleur, wauwww!!!
Ik ben super blij dat ik deze lak ui de (in totaal) 5 lakjes heb gekozen.


Hij is eeeecht heel mooi!!

Hebben jullie ook lakjes gescoord uit de Vampire's Love LE van Essence?
Ook heb ik het oogschaduwpalette uit deze LE gekocht, deze review zien jullie morgen op de site!

Dit lakje kostte €1,79 en is nu te koop bij het Kruidvat.

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten