zaterdag 10 september 2011

Elfenlook

Zoals jullie in het vorige artikel hebben kunnen lezen help ik bij een bedrijf
dat als thema 'Elfen' heeft.

En bij een NOTD hoort natuurlijk ook een LOTD. (Look of the day)

In mijn beautystash zocht ik naar een oogschaduw die goed bij mijn nagels zou passen.
Ik vond mijn 'Essence 50's Girls Reloaded' oogschaduwpaletje in de kleur: 02 You're a heartbreaker.



Op mijn bewegend ooglid en op mijn wenkbrauwbot bracht ik de lichte kleur aan, een perfecte highlighter.
In de crease bracht ik de donkere, blauw/grijze kleur aan. (zie onderste foto)


Wel is de lichte kleur in het paletje wat brokkelig, waardoor ik wat 'fall out' onder mijn ogen kreeg.
Normaal haal ik dit weg, maar omdat er subtiele glittertjes in zitten, vond ik dit eigenlijk wel leuk staan!
Op mijn wangen gebruikte ik een lichtroze blush, om het een romantisch tintje te geven.
Mijn lippen wilde ik rustig houden, dit past beter bij het thema. Ik koos daarom voor een nudekleurige lipgloss.

Dit is de uiteindelijke look geworden:



Dit zijn de producten die ik voor deze look heb gebruikt:
- Catrice Photo Finish foundation in kleurnummer 010 'sand beige'.
- Maybelline Dream Mat Powder poeder in kleurnummer 03 'golden beige'.
- Hema Terra Bronzing Powder in kleunummer 01 (dit is de bronzer uit de Jip en Janneke collectie)
- L.A. Colors Mineral Blush in de kleur Harmony.
- Make-up Studio wenkbrauwpotlood in de lichtste kleur.
- Essence Lash & Brow gel mascara.
- Catrice Eyeshadow Base.
- Essence oogschaduw paletje (zie boven)
- Golden Rose Smokey Effect Eye Pencil in de kleur black.
- Catrice Gel Eyeliner in kleurnummer 010 'Black Jack with Jack Black'
- Maybelline Lash Stiletto mascara
- Bourjois 3D Effect Les Nudes lipgloss in kleurnummer 35.

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten