vrijdag 23 september 2011

My favorite...


Deze keer in my favorite weer een nagelproduct, namelijk de overheerlijke Lemony Flutter cuticle butter van Lush.





Al tijden zat ik erover de denken om de Lemony Flutter te kopen, steeds deed ik het niet.
Ik twijfelde.. 10 euro voor een potje nagelriemboter?
Toen ik een aantal keer in korte tijd in Amsterdam was ben ik de Lush winkel eens binnen gedoken.
Ten eerste is dit een heerlijke winkel om in de neuzen, er staan geurende zepen en heerlijke middeltjes voor van alles en nog wat.
Uiteindelijk besloot ik de Lemony Flutter mee te nemen, en wat dacht je….
Uitverkocht!
Helaas, ook dit maal ging het over.

Nouja, er zou vast wel weer een volgende keer komen….

En die keer kwam er! Het was notabene tijdens mijn vakantie afgelopen zomer in Zwitserland.

Mijn vriendin en ik gingen een dagje shoppen in Bern, de hoofdstad.
Daar zagen we de Lush en gelijk ging mijn ‘Lemony Flutter alarm’ af.
Ik vertelde haar over het dilemma dat ik al maanden had, kopen of niet kopen.

Omdat ik het een leuk aandenken aan Zwitserland vond heb ik hem gekocht! Voor €13,50 nog wel.
Ook mijn vriendin heeft hem meegenomen en wat waren we blij!




Lush maakt natuurlijke producten, daarom moet je goed letten op de houdbaarheidsdatum.
Lemony Flutter ruikt heerlijk fris, natuurlijk naar Lemon, citroen.

Deze nagelriemboter bevat o.a. shea butter, bijenwas en diverse oliƫn, daarom is het zo goed voor het herstellen van je nagelriemen.

Maar niet alleen je nagelriemen kun je er mooi mee krijgen, op de verpakking staat zelfs:
Repairs your dry cuticles, but don’t stop there! Flutter some butter over your heels, elbows and toes too!


Nou, hoe geweldig is dat! Alle droge plekjes kun je mooi meenemen met deze boter.
Daarom mijn absolute favorite de Lemony Flutter van Lush!

Lemony Flutter kost in Nederland €9.95 en is te koop bij Lush verkooppunten.

Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten!

Veel liefs,
Esther



Geen opmerkingen:

Een reactie posten