zaterdag 24 september 2011

Serena Williams for OPI

Serena Williams? Ja echt, dit artikel gaat grotendeels over Serena Williams, de tennister.
Waarom?
Omdat ze het afgelopen jaar een samenwerking is aangegaan met nagellakmerk OPI!

Voor ieder Grand Slam toernooi bracht ze een setje nagellak uit, en wat zijn ze mooi!
Gelukkig heb ik 1 van de setjes weten te bemachtigen, namelijk Glam Slam met de lakken Pros & Bronze en Love is a Racket.

 In een woord... WAUW!!
Wat een mooie lakjes!
De verpakking is natuurlijk al supermooi, en sowieso de lakjes van OPI zijn mijn favoriet maar deze zijn echt goed!

Pros & Bronze is een goudkleurige lak met een lichte roze kleur er doorheen.
Ontzettend veel glitters voor een ontzettend mooi resultaat. In 2 a 3 laagjes is de lak dekkend.


De tweede kleur, Love is a Racket, is een felrode kleur met ook een roze accent, en ook met mooie glitters. Net als Pros & Bronze heeft Love is a Racket een dekking in 2 a 3 laagjes.

Nu komt het leukste, je kunt ze namelijk ook als duo gebruiken!
Lak eerst je nagels in 2 laagjes rood  gebruik Pros & Bronze als mooie topper! Wat een onwijs mooi resultaat!


Dit setje haalde ik in Hengelo bij parfumerie Bevelsborg en kostte 19,95.
Hebben jullie ook een setje van de Grand Slam lakjes weten te krijgen? Laat het me weten!

Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie zouden plaatsen.


Veel liefs,
Esther




3 opmerkingen:

  1. Hey Esther!

    Ik kwam via facebook op je site, leuk gedaan! Mooi om te zien dat je ergens zo'n passie voor kan hebben. Ik heb nog een tip voor je, misschien ken je hem al, maar ik vind hem te gek! Het is de fix en matte transparante poeder van de essence. Het fixeert je make-up en matteert je huid. Ik ben er echt fan van, voelt een stuk beter dan die dikke huidkleurige poeder die ik eerst had.

    Succes met je blog! Groetjes Sandra aka. mammakip ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW! Deze zijn echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Lilian: Thanks Lil!!

    @ Sandra: Hee, wat leuk dat je ook op de site kijkt! Ik heb pas geleden de poeder nog in mijn handen gehad! ik dacht: ga ik deze kopen of niet..... en ik heb het toch niet gedaan! Binnenkort ben ik (natuurlijk) wel weer bij het Essence schap te vinden voor andere leuke make-upjes dus dan zal ik er zeker naar kijken!!

    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen