zondag 25 september 2011

OPI Pirates of the Caribbean

Door het setje dat ik gisteren online heb gezet bedacht ik dat het misschien ook wel leuk is om een artikel over mijn andere OPI setje te schrijven, namelijk het setje van Pirates of the Caribbean mini!


Het is alweer een paar maanden geleden dat ik dit setje kocht, en nog steeds vind ik hem super leuk!

Dit setje bevat 4 mini nagellakjes van 3.5 ml en  bevat de kleuren:
Sparrow me the drama (roze)
Skull & Glossbones (taupe nude)
Stranger tides (nude groenig)
Planks a lot (lila paars)


Alleen de namen van de lakjes zijn natuurlijk al geweldig en ik was zo onder de indruk van deze kleuren, ze zijn echt super!
Ook heb ik van Stranger Tides, de groenige nudekleur een grote versie gekocht, die hadden ze bij mijn normale OPI verkooppunt bij parfumerie Bevelsborg in Hengelo niet, maar mijn vriendin wist er een voor me te scoren bij een schoonheidssalon in Borne, echt super!



De lakjes zijn mooi creamy en dekken perfect en 2 laagjes.
Ik geloof dat het setje €17.95 heeft gekost en ik kocht het bij de DA aan de Leidsestraat in Amsterdam.

Hebben jullie dit setje of een ander leuk setje van OPI?

Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.

Veel liefs,
Esther

1 opmerking:

  1. Wauw!
    Kan niet wachten tot ik mijn eerste OPI-setje ga kopen!!

    xx Lara

    BeantwoordenVerwijderen