donderdag 15 september 2011

NOTD: Blue nails!

Zoals beloofd, hier een review met foto’s van de nieuwe blauwe lakjes van Essence.
Ik gebruikte de lakjes Hard To Resist en Blue Addiction
(Klik op de foto voor een grotere foto waar de glitters goed zichtbaar op zijn)

Op deze foto heb ik twee laagjes Hard To Resist op, zodat dit een mooie gedekte basis vormt.
Ik moet er wel bij zeggen dat als ik deze lak wat dikker had aangebracht, hij in 1 laag dekkend kan zijn, een groot pluspunt dus!


Van zichzelf heeft deze lak een mooie shimmer. Om dit goed te laten zien heb ik de foto’s met flits gemaakt.
Om mijn nagellak een leuke touch te geven bracht ik Blue Addiction (een transparante blauwe glitterlak met verschillende soorten en kleuren glitters) aan als glittertopcoat over Hard To Resist.


En dat gaf een heel mooi resultaat! Op de foto zijn de grote chunky glitters niet zo goed te zien, dat is heel jammer.
Deze combinatie is erg leuk en geeft net een speels effect aan je nagellak.
Deze producten gebruikte ik:
- Herome Natural Nail Whitener Base Coat
- Essence Hard to Resist
- Essence Blue Addiction
- INM Out The Door Topcoat
Hebben jullie ook favoriete nagellak combinaties die een leuk effect geven?
Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten