donderdag 15 september 2011

LOTD: A little smokey

Voor de look van vandaag had ik zin om een wat donkerdere look te maken.
Misschien is dit niet voor iedereen een toegankelijke look, maar ik draag dit gewoon overdag.



Ik gebruikte het OMG I Want That palette van Catrice.


Op mijn bewegend ooglid gebruikte ik de taupe/groene kleur.
In mijn binnenste ooghoek en op mijn wenkbrauwbot gebruikte ik de lichtste kleur. Tevens heb ik deze ook als highlighter op mijn gezicht aangebracht.
De bruine kleur bracht ik aan in mijn crease met in de buitenste hoek een klein stipje met de donkerste, zwarte kleur.


Ik vind het een geslaagde look! Met dit palette kun je veel kanten op, je hoeft natuurlijk niet alle kleuren op je ogen te gebruiken. Dus ook voor een rustige look is dit een goed palette.


Uiteindelijk besloot ik mijn haar naar een kant te doen en een mooie nudekleurige lipstick op mijn lippen aan te brengen.

Voor deze look heb ik deze producten gebruikt:
- L'Oreal True Match foundation in kleurnummer C1 Ivory Rose.
- Maybelline Dream Mat Powder in kleurnummer 03 Golden Beige.
- Sleek blush in de kleur Rose Gold.
- Hema Terra Bronzing Powder 01 (uit de Jip en Janneke collectie)
- Make-up Studio wenkbrauwpotlood in de lichtste kleur.
- Essence Lash & Brow gel mascara.
- Catrice Eyeshadow Base.
- Essence oogschaduw paletje (zie boven)
- Golden Rose Smokey Effect Eye Pencil in de kleur black.
- Catrice Gel Eyeliner in kleurnummer 010 'Black Jack with Jack Black'
- Maybelline Lash Stiletto mascara
- NYX Lipstick in de kleur 617 Summer Love.

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten