dinsdag 13 september 2011

Aankopen Kruidvat en Hema

Omdat ik vandaag mijn autotheorie examen gehaald heb, besloot ik mezelf te trakteren op wat leuke beauty spulletjes. Nu heeft het Kruidvat sinds deze week een boel nieuwe make-up en nagellak van de merken Essence en Catrice.
Vooral bij Essence vielen mij de nieuwe lakjes op, wat zijn ze mooi!
Ik besloot mezelf een maximum-nagellak-aankoop op te leggen (anders heb ik gelijk alles...)
Dus 4 nieuwe Essence lakjes dit keer!
En dit zijn ze dan.
V.l.n.r. Think Pink (nr 63), Nude It! (nr 70), Blue Addicted (nr 78) en Hard to Resist (nr 76)

Think Pink is een mengeling van kleuren vind ik. Het is een soort koraalroze kleurtje met een iets oranje kleuraccent erin. Hij is lekker creamy, lakt goed en dekt perfect in twee laagjes.
Nude It! is (zoals de titel het al aangeeft..) een nudekleurig lakje. Ook deze is erg creamy en dekt in twee laagjes. Dit lakje heeft wel een roze ondertoon, dus is een iets rozere nude dan andere lakjes.
Blue Addicted is een donkerblauw flakie lakje. Hij heeft een donkere basis waardoor je deze ook zonder ander onderkleurtje kan dragen. De flakies zijn groot, klein en blauw en groen van kleur, erg leuk!
Als laatste is er dan nog Hard to Resist. Een mooie donkerblauwe lak met subtiele kleine blauwgroene glitters. Ook deze lak dekt perfect in twee laagjes.


De swatches van de lakjes op een nagelwiel. Hierbij kun je goed zien welke kleuren het zijn. Alleen de Hrd to Resist glitters zijn niet goed te zien, maar ze zijn er wel degelijk!

In een volgend artikel zien jullie een NOTD met Blue Addicted en Hard to Resist!
Alle lakjes m.u.v. Think Pink komen uit het extra nailart schap van Essence.
Ik kocht mijn lakjes in Almelo aan het Eskerplein, waar ze de gehele collectie hebben.
Per stuk kosten de lakjes €1.29


Van het merk Catrice kocht ik ook een nieuw product, namelijk de Prime and Fine smoothing refiner.
Dit is een basis voor onder je make-up. De verpakking geeft aan dat je huid er zachter van wordt, je lijnen minder zichtbaar worden en je porien onzichtbaar worden.
Toen ik hoorde dat dit product op de markt kwam, wist ik zeker dat ik dit product wilde hebben.
Voor nog een vijf euro een goede make-up onderbasis!

De structuur is een beetje mouse-achtig. De tester in de winkel voelde ontzettend zacht aan, dus ik ben heel erg benieuwd naar dit product!


Ik zal vanaf morgen deze basis onder mijn make-up aanbrengen en binnenkort komt er dan nog een review over. Ook deze primer van Catrice kocht ik bij het Kruidvat aan het Eskerplein in Almelo.
Deze primer kost €4.99


Als laatste kocht ik een product bij de Hema, namelijk een foundationkwast in een leuke, opvallende paarse kleur. Deze kwast ga ik gebruiken voor het aanbrengen van de primer, omdat ik zelf al een hele prettige kwast heb voor het aanbrengen van mijn foundation.
Deze kwast kostte €3,- en kocht ik bij de Hema aan het Eskerplein in Almelo.
Samen met de primer komt hier een review over.

Hebben jullie al nieuwe producten van Essence en catrice ingeslagen?

Veel liefs,
Esther

1 opmerking:

  1. Mooie kleurtjes :D wat goed dat je je hebt kunnen inhouden maar wedden dat je nog wel een keer terug gaat om de andere lakjes te kopen :P

    BeantwoordenVerwijderen