zaterdag 10 september 2011

My favourite....

 In deze rubriek laat ik elke keer een ander favoriet product zien met een review.
Eigenlijk is de eerste 'My favourite...' al online gegaan in het artikel met mijn favoriete passievrucht verzorgingsproducten.
Maar om deze 'My favourite...' gelijk goed te beginnen heb ik een leuk product uitgezocht.



Dit is hem dan, mijn favoriete topcoat allertijden!
Al jaren was ik op zoek naar een goede, sneldrogende topcoat die niet te dik en te stroperig was.
Een paar weken geleden vond ik hem dan eindelijk na een tip van een medeblogger.

De INM Out The Door Super Fast Drying Topcoat.

Ik besloot de tip op te volgen en ik ben ontzettend blij dat ik dit gedaan heb. Wat een super topcoat!
Ik kan niet anders zeggen!

Je brengt deze topcoat over je opgedroogte nagellak heen, een dun laagje is voldoende.
Wat mij het meest opviel was de structuur. Niet zo dik en stroperig als de meeste topcoats, maar juist flinterdun, het lijkt wel water!

Toch denk ik dat hierin het geheim schuilt, doordat de topcoat goed over je nagels aangebracht wordt, wordt je nagel als het ware gesealt waardoor je nagellak langer blijft zitten.




Al met al een dikke 10 + voor deze topcoat!

Mijn INM Out The Door Topcoat kocht ik bij Nails XL, een nagelgroothandel in Hengelo.
Ook is er hier online te bestellen op
http://www.nagelgroothandel.nl/categorie/101/merken-inm-out-the-door-topcoat-inm-out-the-door-topcoat.html

De topcoat bevat 15 ml en kost €5.55

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten