zaterdag 10 september 2011

Sleek I Divine Storm Palette

Sleek, een prachtig make-up merk met een super kwaliteit en ontzettend fijne prijs.

Ik heb al meer dan een jaar geleden een oogschaduw paletje gekocht van Sleek,
namelijk het I Divine Storm Palette.


De verpakkingen van Sleek zien er allemaal ontzettend mooi uit. Heel strak met subtiel het logo van Sleek erop gedrukt.
Excuses voor mijn foto's, ik heb dit paletje namelijk al heel lang dus ik kon geen  foto's maken van een mooi, nieuw en ongebruikt paletje.



Zoals je ziet is dit paletje veel gebruikt en eerlijk gezegd gebruik ik hem bijna dagelijks.
Ik hou van nude looks met af en toe een leuk kleurtje of een wat donkere crease kleur en daar is dit
paletje uitstekend voor!

En dit is ook een van de weinige paletjes waarin ik 'pan-geraakt-heb.' Deze term is niet bij iedereen bekend maar het betekend dat je een bepaald product zo vaak gebruikt hebt dat je de onderkant (de pan) van je paletje kan zien. Bij het lichtste kleurtje die ik vaak als highlighter onder mijn wenkbrauw gebruik is dit gebeurt. Op bovenstaande foto is dit de tweede oogschaduw van rechts in de onderste rij.

In dit paletje zitten 12 kleuren met super goede kwaliteit.
Dit paletje kocht ik bij http://www.boozyshop.nl/ en kost €7.25 (!!)
Omgerekend betekend dit dus dat je maar 60 cent per oogschaduw betaald!

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten