vrijdag 11 november 2011

Garnier BB Cream

Vandaag kreeg ik een pakketje waar ik lang op heb gewacht, namelijk het proefje van Garnier BB Creme!



BB Creme is in vele landen bekend, vooral in landen als Korea, China en Japan word dit product veel gebruikt.
Op de verpakking staat:
''De van oorsprong Duitse BB Cream is al jaren een skincare musthave in Aziatische landen. De eerste BB cream is ooit ontwikkelt voor dermatologen die een sterk herstellende, hydraterende emulsie aan patienten voorschreven om de huid sneller te laten helen. De BB cream werd pas een hit toen bekende actrices de multitasker ineens als dagelijkse verzorging gingen gebruiken. ''

Maar.... wat is het?
Een dagcreme? Een foundation?
It's the best of both worlds!!

Hydraterend als een krachtige moisturizer, teintverfraaiend als een lichtgewicht foundation en voedend als een kalmerende creme.



Ik wilde heel graag de BB Cream proberen, maaar..... ik heb een hele lichte huid, dus ik bestelde op de facebooksite van Garnier een proefje! gelukkig kreeg ik de lichtste kleur toegestuurd en die ga ik uitproberen!
Er zit genoeg in voor 2 keer. Het belangrijkste waar ik op ga letten is:
- Voedt dit product voldoende als een dagverzorging?
- Dekt het mooi als een foundation? (en is de kleur goed, heel belangrijk bij mij...)
- Hoe voelt mijn huid aan?
- Hoe brengt het product aan?

Dus ik ga dit product zo snel mogelijk gebruiken en ik hoop zo dat dit een goede oplossing is!
Hebben jullie ervaring met de BB Cream van Garnier??
(Graag hoor ik dan iets van diegene, ik ben zo benieuwd!)

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten