donderdag 10 november 2011

Geshopt bij NailsXL

Afgelopen zondag was het koopzondag bij NailsXL in Hengelo.
Samen met een vriendin ging ik erop uit om wat lakjes te scoren!

De eerste keer dat ik naar NailsXL ging kocht ik al een paar lakjes (oa mijn Golden Rose flakies en de beroemde INM Out The Door topcoat)

En nu wilde ik er eigenlijk nog wel wat flakies bij.
Ook wilde ik wel gewone lakjes maar ik kon niet zoveel vinden.
De flakies die ik van Golden Rose kocht:


Dit zijn mijn moooooie nieuwe flakies van Golden Rose. De blauwe is kleurnr 06 en de roze nummer 09.
Ik heb ze al even geswatcht en ze zijn echt prachtig! Er komt vast gauw een NOTD mee :)

Maar dan nu...... DE flakie onder de flakies...... NFU OH!
Nu zullen jullie denken: What the **** is Nfu Oh?
Nou, dat is dus de beroemdste flakielak!


Het is een groot flesje, en een hele mooie dop! Het is een korsetje, heel erg leuk!
Dit is kleurnummer 58, een oranjebruine flakie.
Bij het swatchen merkte ik gelijk verschil met de Golden Rose flakies, maar minder mooi zijn ze niet hoor!

Bij elkaar moest ik €13,00 betalen voor deze 3 lakjes.
Nails XL is ook online te bestellen via www.nailsxl.nl

Bezitten jullie ook Golden Rose of Nfu Oh flakies?

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten