woensdag 30 november 2011

My New Shoes!

Vandaag een artikel over de superleuke enkellaarsjes die ik kocht bij Shoeby!
Shoeby zag ik altijd als kledingwinkel, maar ze krijgen steeds meer schoenen, laarzen, pumps, echt vanalles! De prijzen zijn erg betaalbaar en de schoenen zijn van goede kwaliteit.
Daarom kon ik deze schatjes ook echt niet laten staan.....



Dit zijn de officiele foto's van de site van Shoeby zelf. De kleur is een beetje taupe-achtig maar verandert bij wat je aanhebt. Bij grijs kleurt hij meer naar grijs, bij bruin meer naar bruin, enz, enz.

Ik draag vaak een skinny jeans en deze stop ik dan in de laarsjes, zodat je de hele laars ziet.
Ook draag ik (omdat de schoen wel mooi strak aansluit) mijn broeken met rechte pijp gewoon over de schoen, zodat je vanaf de wreef je schoen ziet, ook errug gaaf!
Onlangs vond ik mijn flared-pipe-jeans weer terug (broek met uitlopende pijp) en droeg deze hakken onder de broek, ook errug leuk!

Zo heb je drie verschillende manieren (en natuurlijk kan het ook leuk bij een jurkje of rokje) om je laarzen te dragen!

De hakhoogte is voor mij best hoog, het is zeker 10/12 cemtimeter, dat heb ik normaal nooit! Toch liep ik zo op deze laarzen weg. Je hebt genoeg steun omdat de laarzen dicht zijn en een plateau onder de voet zelf maakt het ook prettig om op te lopen.

Deze laarzen kosten €49,95 en zijn te koop bij Shoeby.

Wat vinden jullie ervan?

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten