dinsdag 29 november 2011

NOTD: Strawberry Margarita

Vandaag een NOTD met het kleurtje Strawberry Margarita van OPI.
Een felroze kleurtje, daar had ik echt zin in op mn nagels!
Ik pakte mijn 'Best of the Best' pakket van OPI erbij en toen vond ik Strawberry Margarita!



Het is echt een superknalroze kleurtje en ik ben er zo blij mee! geweldige kleur!

Ik besloot op mijn ringvinger nog een flakie lakje aan te brengen, de kleur 09 van Golden Rose.



Zo is het uiteindelijke resultaat.
Niet zo heel subtiel, maar soms hoeft dat ook niet!

Strawberry Margarita zat in het Best of the Best pakket van OPI (€29,95) maar is natuurlijk ook gewoon los te koop (€13,95) en deze lak kocht ik natuurlijk bij Parfumerie Bevelsborg in Hengelo.
Golden Rose kocht ik bij NailsXL in Hengelo.

Veel liefs,
Esther

2 opmerkingen:

  1. Gaaf kleurtje! Ik heb net de nailart twins blair en chuck gehaald, ik mag jou review neem ik aan wel linken in mijn verhaaltje over mijn nieuwste recente aankopen?
    X majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Majo,

    ja hoor dat mag!
    Ben benieuwd :)

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen