maandag 21 november 2011

NOTD: OPI Excuse Moi

vandaag in de NOTD de prachtige lak uit de limited editionlijn van OPI The Muppets, namelijk de donkerroze glitterlak Excuse Moi.


Dit is hem dan, tadaaa!
Wat ik zo wonderbaarlijk vond is dat de lak perfect dekte in maar 2 laagjes!
Zeker voor glitternagellak is dat bijna niet mogelijk.


Op deze foto kun je de glitters goed zien, allerlei kleuren zitten erdoor, oranje, rood, blauw, groen enz enz enz.
Dit vind ik wel leuk omdat je deze glitters ook terug ziet komen in de ´grote favoriet´ uit de muppetcollectie, namelijk Rainbow Connection die helemaal uit glitter bestaat.
Ik voelde mij niet echt aangetrokken tot Rainbow Connection en ik vond hem teveel groene glitter bevatten, dus besloot hem niet te kopen.

Ook kocht ik Animal-istic, een rood/oranje/koraalkleurig lakje die jullie van de week op de site zullen zien.

Excuse-Moi bevalt mij in ieder geval heel erg goed!
Deze lak kocht ik bij mijn vasten OPI verkooppunt, Parfumerie Bevelsborg in Hengelo.
De lak kostte €13,95.

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten