zondag 20 november 2011

Essie's Super Big All Time Beauty Wish List

Zoals de titel al verklapt, gaat dit artikel over mijn beauty wish list!
Ik besloot al een tijdje geleden om merken bij te houden, nieuwe producten, palettes, lipgloss, enz.

Er zit ook veel bij dat alleen in Amerika te koop is, maar veel van deze producten zijn ook in Nederland te verkrijgen. Ook heb ik al wat producten gekocht van mijn wishlist zoals het Too Faced Natural Eye Palette en een Dazzleglass van MAC.

Ik begin met producten van Too Faced die ik nog graag wil hebben:
Het Glamour To Go 2 Pocket Edition Palette

Het Glamour To Go Dream Edition Palette

Shadow Insurance Eye Primer

De oogschaduwpalettes van Too Faced zijn van goede kwaliteit, dat is mijn Natural Eye Palette ook. Deze 2 ''2 go'' bevatten naast 8 oogschaduwkleurtjes ook blush en lipgloss!
Super handig dus als je een paletje mee wilt nemen.
En de Too Faced Shadow Insurance is een hele bekende Oogschaduwprimer, samen met die van Urban Decay (die jullie hieronder nog zien in dit artikel.) een van de beste oogschaduwprimers die er bestaat.

Dan producten van Urban Decay. Alleen die naam vind ik al prachtig.
Net als de producten van Too Faced zijn de UD producten te koop bij Sephora.

Deze foto wilde niet mooi in het midden van mijn artikel, dus vandaar dat hij links staat.
Dit is het UD Naked Palette, het superbekende palette van UD.
Daarnaast zie je toevallig ook de UD Primer Potion, naast de TFSI de beste oogschaduwprimer die er is.

Dit is The Book Of Shadows (ook al zo'n geweldige naam!!) en is dit najaar te koop bij UD. Volgensmij zijn er al eerdere edities uitgekomen, maar deze is gewoon zo onwijs cool! Naast de 16 oogschaduwkleuren die erin zitten, de eyeliner, mascara en wederom Primer Potion zit er een speakertje in. Een speakertje? Ja... echt! Dit speakertje sluit je aan op je smartphone en daarbij zit een kaartje met een code die je kunt scannen. Je gaat dan naar een speciale site van UD waarin uitleg gegeven word over dit product en de verschillende looks die je hiermee kunt maken.
Dat is toch gewoon absoluut cool?!

Dan nu de oogschaduwpalettes die ik graag van Kat von D zou willen.
Kat von D kennen jullie waarschijnlijk van haar programma LA Ink. Ze heeft een eigen tattoo-shop en heeft zelf ook onwijs veel tattoos. Ik vind haar echt een stoer wijf!
Kat brengt haar oogschaduwpalettes uit onder de naam True Romance en heeft hier speciale edities van. Eigenlijk wil ik ze allemaal, want ze zijn prachtig!!
Ik zal er hier 2 laten zien, een natural en een smokey palette.
Saint

Sinner

Toevallig zijn deze oogschaduwpalettes het tegenovergestelde van elkaar, namelijk Saint en Sinner. Er zijn nog veel meer palettes van Kat von D, maar deze zijn denk ik wel het bekendst en bruikbaarst voor een every day look.
Helaas is Kat von D niet in Nederland te koop, dus deze palettes zal ik echt in het buitenland moeten scoren!

En dan iets van het merk Benefit (ook al te koop bij Sephora!)
Eigenlijk is het meer een 'ding' want bij een aantal Sephora's zit er een Benefit Brow Bar.
Je kunt daar dus je wenkbrauwen laten doen, heel erg mooi!
Van mensen die er zijn geweest heb ik gehoord dat de service supergoed is en je wenkbrauwen er echt heel mooi uitzien na de behandeling.



Zo ziet het plaatje van de Brow Bar eruit op de site, heel erg mooi dus!
Ik ben al een aantal keer een Brow Bar tegen gekomen en het ziet er zo mooi professioneel uit!

Nou, dat was zo ongeveer alles van merken bij Sephora (er zijn veel meer merken daar te koop, maar hiervoor en voor de Sephora eigen merk producten ga ik graag een kijkje nemen!)

En dan, niet te ontbreken uit mijn Wish List, namelijk producten van OPI!
Jullie weten inmiddels dat ik hier echt fan van ben, naar mijn idee de beste nagellak die er is!
Graag zou ik van OPI nog de base- en topcoat hebben, en natuurlijk allerlei lakjes uit oude LE collecties.
Vooral de mini-setjes vind ik heel erg leuk van OPI. Deze kosten vaan €17,95 en er zitten dan 4 lakjes in. Zeker de LE van Shrek, Alice in Wonderland en Burlesque zou ik nog graag willen hebben.


Ook had ik graag het mini setje van The Muppet collectie willen hebben, alleen deze was niet in Nederland te verkrijgen. (--> In ieder geval... dit is wat ze mij bij Bevelsborg vertelden, maar ik weet niet zeker of het waar is want ik hoor er wel mensen over! Hmmm.... I have to check!)
Ook zou ik graag van OPI nog een keer de speciale nagellakremover Expert Touch voor glitternagellak willen, ik heb gehoord dat deze echt supergoed werkt om je glitternagellak mee te verwijderen.
Ik heb al heel veel OPI lakjes van mijn Wish List kunnen schrappen door het Best of the Best palette dat ik onlangs kocht, super handig dus!!

Natuuuuurlijk staan er nog veel en veel meer dingen op mijn Wish List zoals:
- Chanel nagellak/oogschaduwpalette
- YSL oogschaduwpalette
- Dior oogschaduwpalette
enz. enz. enz.

maar... deze overige wish list artikelen zijn makkelijk te verkrijgen, bijna in elke Douglas kun je deze merken wel krijgen.
De producten als Too Faced, Urban Decay en benefit zijn alleen bij Sephora te verkrijgen en zijn daardoor bij mij nog net iets meer gewild.

Binnenkort mijn aparte MAC Wish list, want dat is al een hele lijst opzich!

Hebben jullie producten die op mijn wishlist staan?

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten