vrijdag 18 november 2011

OPI Best of the best

Ik begin dit artikel met het woord: wauw.

wauw.
wauw.
wauw!

Wat ben ik blij dat ik dit pakket gekocht heb!
En een pakket kan je het wel noemen want het zijn 10 mini lakjes bij elkaar, 'the best of the best' van OPI wereldwijd.



Dit is het pakket (wat ik ook al in mijn shoplog filmpje liet zien)
en het heeft een afmeting van ongeveer 20 bij 20 cm (even voor de indicatie van de grootte)
en bevat 2 aparte pakjes met ieder 5 lakjes.
Het ene pakketje heeft lichte kleurtjes en de andere donkere.


De kleuren in het lichte setje zijn v.l.n.r:
- Alpine snow (spierwit)
- Bubble Bath (lichtroze, een mooie french manicure kleur denk ik)
- Tickle My France-y (nude-taupe achtige kleur)
- Strawberry Margarita (felroze)
- Canjun Shrimp (rood/koraal)


Het donkere setje bevat v.l.n.r:
- Big Apple Red (felrood)
- I'm Not Really A Waitress (donkerrode shimmer)
- You Don't Know Jacques! (bruin-taupe achtige kleur)
- Russian Navy (donkerpaarse shimmer)
- Lincoln Park After Dark (donkerpaars-bruin-rood


Er zitten 3 roodachtige kleuren in (Canjun Shrimp, Big Apple Red en I'm Not Really A Waitress) die ik met elkaar wil vergelijken.
Je ziet in de verpakking wel dat het allemaal verschillende kleuren zijn, maar samen met Animal-istic (uit de Muppet collectie) en Love Is A Racket (uit de Serena Williams collectie) die ik allemaal wil vergelijken of de kleuren rood op elkaar lijken!

Ik voel een Beauty Battle aankomen......!

Hebben jullie kleurtjes uit dit mooie OPI pakket?

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten