donderdag 8 december 2011

Je zult het niet geloven....

Ik heb mijn rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!
Yeah!!!!!!

Gistermiddag moest ik afrijden en na een klungelige maar goed gereden rondje mocht ik de papieren in ontvangst nemen!

Waaaauwie, ik ben gewoon geslaagd!
2.5 jaar heb ik uitgesteld dat ik ging autorijden, ik vond dat het voor sommige mensen misschien niet was weggelegd (waaronder ikzelf natuurlijk...)

Maar nu heb ik hem gewoon In The Pocket!


Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!!!!

Veel liefs,
Esther (MET rijbewijs!)

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je je rijbewijs hebt gehaald en zou je mij plzzzz een paar tips willen geven over make-up nagels enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!
    Natuurlijk wil ik je tips geven, je mag me een mailtje sturen op salonesther3@hotmail.com
    Ik zal dan je vragen beantwoorden!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen