woensdag 7 december 2011

NOTD: A Touch of snow


Deze lakjes gebruikte ik voor de NOTD: A touch of snow voor vandaag.
Op 5 december liet ik al een Touch of Sinterklaas zien, vandaag dus een touch of snow, omdat het al zo lekker koud is buiten!
En als jullie het leuk vinden ga ik A Touch Of..... als vaste rubriek gebruiken met iedere keer een kleine nailart.
Maargoed, we kijken snel verder naar deze Snow NOTD!


Ik begon om mijn nagels te lakken in het wit, de kleur Alpine Snow van OPI.
Op mijn ringvinger koos ik voor The Blues Brothers Vol. 2 van Catrice.
Op mijn ringvinger ga ik dan ook een leuke nailart maken!
Kijk hieronder voor het resultaat:

Ik vond het errug leuk gelukt en ga het zeker nog een keer namaken!
Dit deed ik met een witte striper lak, dit werkt erg makkelijk.
Ook kun je dit met een speciaal nail art kwastje doen, die heb ik ook en ik heb het steeds beter onder controle!

Wat vinden jullie hiervan?

Veel liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten